השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

    פתיחת גן פרטי

    פתיחת גן ילדים בבית פרטי כרוכה בגורמים רבים. ידע וניסיון, אהבה אין סופית לילדים וכמובן הנפקת כל האישורים וההיתרים הדרושים על פי חוק בישראל. על מנת לצלוח את המשימה הזו, תוכלו להצטייד בעזרתה של חברה מקצועית אשר מתמחה בליווי בעלי מקצוע בדרך אל הגשמת חלומם לפתוח גן ילדים משלהם. זהבה כהן – ייעוץ והכוונה רישוי גני ילדים ישמחו לעמוד לשירותכם לאורך כל הדרך על מנת לעזור ולהפוך חלום למציאות.

    פתיחת גן ילדים בבית פרטי בהתאם לחוק

    פתיחת גן ילדים בבית פרטי היא ללא ספק צעד מבורך. אתם זוכים להגשים חלום ובדרך להיות אחראיים על חינוכם של ילדים קטנים במסגרת שהם זקוקים לה. רגע לפני שאתם פותחים את הדלתות לקהל הרחב, שימו לב, עליכם לדרוג כי הנושאים הבאים יתקיימו:

    • רישיונות בתוקף ופתיחת תיק מס- רגע לפני שמתחילים לאבזר את הבית בצעצועים ומשחקים, עליכם להשלים את כל משימות הביורוקרטיה השונות. העירייה ושאר הרשויות הממשלתיות להכיר בקיומו של הגן בתור עסק. חשוב לוודא כי קיים ביטוח גם לילדים אשר ישתתפו בגן.
    • אמצעי בטיחות- בכל מצב בו ישנם ילדים בבית ישנה חשיבות למגן את הבית עבורם. על כן, בהתאם לכמות הילדים שהחלטתם לקבל לגן החדש, יש לנקוט בצעדי בטיחות רלוונטיים. נעילת ארונות ויציאות, התקנת מעצורים על מנת למנוע מהילדים להגיע לנקודות מסוכנות בבית וכו'.
    • תזונה מתאימה- עליכם לדאוג לארוחות טריות ומזינות אשר ישביעו את הילדים. זכרו כי ילדים שונים עלולים להיות בעלי רגישויות שונות למזון. וודאו עם ההורים מה הן הרגישות של הילד שלהם.

    פתיחת גן ילדים בבית פרטי

    עבור כל אחד ואחת מאיתנו מסתתר לו איזה שהוא חלום מאחורי הראש, אשר מתהלך עימנו תקופה לא קטנה וכאשר התנאים בשלים לכך, רובנו הגדול כיום ידע לזהות את ההזדמנות וננסה להגשים את החלום הזה. במקרים של פתיחת גן פרטי שהינו חלום של לא מעט נשים וגברים בישראל, חשוב להכיר את ההליכים השונים הנדרשים לכך, כאשר הם עלולים לדרוש להימשך כהליך ארוך במיוחד ולא פעם גם מתסכל. על כן בשנים האחרונות הפכו לא מעט חברות המעניקות ליווי מקצועי לאורך כל ההליך, ואחת החברות המומלצות כיום בתחום היא לא אחרת מאשר זהבה כהן – ייעוץ והכוונה רישוי גני ילדים.

    מה ההליך כולל-פתיחת גן פרטי

    על מנת לקבל הכרה ורישוי בעת פתיחת גן פרטי, חשוב להכיר את התנאים העיקריים אשר דורשים בתחילה עמידה בתנאי הבטיחות של המבנה, יחד עם אישורי שהייה כמו שינוי השימוש במבנה. מקרים אלו ידרשו לא פעם גם ביצוע של התאמות שונות של המבנה, קבלת אישורים מהוועדה המתכננת המקומית ועוד. בנוסף גם ידרשו עמידה בתנאים פיננסים, על מנת לוודא כי בעלי הגן יכולים לעמוד בתנאי השכר של הגננות. וכמובן התחום הפדגוגי, אשר יכלול לא רק אישור של תוכנית הלימודים בגן, אלא גם התאמה של הציוד המתלווה וכך וגם הציוד של הגן.

    עוד צדדים של פתיחה

    כאמור הליך שכזה איננו מהיר כמו שנדמה לרבים בתחילת הדרך, שכן פתיחת גן פרטי דורשת גם העסקה של עובדים בעלי הכשרה ועמידה בתנאים של משרד החינוך. בנוסף כמובן נדרשת הכרה אל מול השלטון המקומי, יחד עם עמידה בתנאי תברואה שונים המפוקחים על ידי משרד הבריאות. הליכים אלו כמו שציינו אינם מהירים, כאשר יש להוסיף לכל התנאים השונים גם עמידה אל מול תקינות של מכבי אש, עמידה בבנייה המותאמת למוסדות חינוך ועוד פרטים שונים. לכן כמו שציינו מעל מומלץ כיום להיוועץ עם חברה אשר תלווה לאורך כל ההליך, כאשר אחת החברות המומלצות למקרים כאלו כיום היא לא אחרת מאשר זהבה כהן – ייעוץ והכוונה רישוי גני ילדים.

    הקמת גן ילדים

    עבור לא מעטים מאיתנו קיימים חלומות מיוחדים למדי, כאשר אחד מהם הוא טיפול מסור ואהוב בילדים קטנים הזקוקים ליד מכוונת ודואגת בזמן שההורים שרויים בעבודה שלהם. החלום על הקמת גן ילדים בישראל הפך בשנים האחרונות לדי פופולרי, כאשר אליו מצטרפים עוד הורים אוהבים ודואגים המקבלים הכשרה מתאימה לניהול גן ומתן כלים מעולים לתלמידים הקטנים. אך הליך של פתיחה של גן ילדים עלול לדרוש עמידה בלא מעט סטנדרטיים ותנאים שונים, שבחלקם יש לעמוד גם מול משרד החינוך, הרשויות המקומיות ועוד. לכן אחת ההמלצות בהליך שכזה היא בפנייה אל חברת זהבה כהן – ייעוץ והכוונה רישוי גני ילדים, המתמחה בליווי בכל השלבים החל מקבלת היתר לשימוש חורג ועד ליווי פדגוגי מצוין.

    מה זה דורש-הקמת גן ילדים

    הליך הקמת גן ילדים הוא איננו הליך פשוט, שכן הוא דורש הכשרה מקצועית ותארים בחינוך מצד מנהל הגן עם זאת גם התאמה מרובה של לא מעט מהבית או הנכס, אשר אמור לשמש כגן. לכן הדרישות הראשונות הן כמובן היתרים לשימוש חורג בנכס, כאשר כל נכס בו נעשה שימוש אחר ולא כמו שהוגדר בתוכנית בניין עיר המקורית דורש קבלת היתר מהועדה לתכנון ובנייה מקומית. בנוסף ישנם דרישות כמו בחינת היכולות הפיננסיות של בעלי הגן, אשר יצליחו לעמוד בתשלומים לגננות בצורה קבועה ועל פי חוק וגם להתנהל בצורה מצוינת תחת תקציב משרד החינוך.

    דרישות לא פחות חשובות

    לצד כל אלו הדרישות בהליך של הקמת גן ילדים הינן גם פדגוגיות, כאשר מומלץ לבצע שינוי והתאמות של התוכניות הלימודיות והתאמתן למשרד החינוך. בנוסף אנשי הצוות כיום אמורים לעמוד בסל הכשרות מטעם משרד החינוך, בין אם מדובר בלימודים מעשיים או הכשרה של עזרה ראשונה. וכמובן כאשר מדובר בגן ילדים נדרש לבצע התאמה גם של הרהיטים, לגובהם של הילדים אשר יהיו בטיחותיים עבורם וגם יוכלו לעזור בזמן הלמידה. לכן בכדי להתאים את כל השינויים הללו בצורה מיטבית, מומלץ לפנות אל חברת זהבה כהן – ייעוץ והכוונה רישוי גני ילדים.

    תנו למומחים לסייע לכם!

    גם אם אתם בטוחים כי בידיכם כל הכלים הנחוצים, ההמלצה הטובה ביותר היא לפנות לבעל מקצוע המתמחה בתהליך פתיחת גני ילדים ומעונות, שיוכל להעניק לכם חוות דעת ולוודא כי השלמתם את התהליך כולו. פנו עוד היום לזהבה כהן – ייעוץ והכוונה רישוי גני ילדים.

    :תנו לנו לעזור לכם לפתרון מהיר ויעיל השאירו פרטים


      פתיחת גן ילדים בבית פרטי

      בשעה טובה, סוף סוף סיימתם את הלימודים וההסמכה החינוכית שלכם בתוקף. בעוד שתקופה ארוכה של לימודים מאחוריכם, העתיד מציע בפניכם אינסוף אפשרויות לבחירה. במידה ובחרתם בפתיחת גן ילדים פרטי, הרי שיש מספר דברים שעליכם לקחת בחשבון. מעבר לאהבה ואמונה בחינוך מכיל ועוטף לכל ילד, עליכם להצטייד במספר מסמכים והיתרים הנדרשים על פי חוק על מנת לפתוח את גן הילדים שלכם.

      פתיחת גן פרטי – עושים סדר בבלגן

      פתיחת גן פרטי נראית לאנשים רבים פשוטה למדי, אך האמת היא שכמו כל עסק אחר, ישנם מספר שלבים בתהליך הפתיחה של העסק אשר דורשים התייחסות מיוחדת. חלקם כולל בין היתר:

      • הסמכה מקצועית- האמת היא שההסמכה נדרשת לא רק עבור מנהלי צוות הגן, אלא עבור הצוות כולו; בוגרי קורס גננות ותעודות הסמכה נוספות הינם בעלי מקצוע להם הכלים הטובים ביותר להתמודדות עם שגרת הגן, על מנת להעניק לילדים את היחס והחינוך הטוב ביותר.
      • ארוחות מאוזנות- ברוב הגנים יעדיפו לבשל מזון טרי בכל יום עבור הילדים. זאת על מנת לוודא כי הארוחות כוללות את כל אבות המזון להם זקוקים הילדים בגילאים רגישים אלו.
      • פיקוח וביטוח – חשוב לבחור בקפידה את חברה הביטוח אשר תגן עליכם ועל הגן שלכם. הביטוח יכלול את המבנה ותכולתו, וכן ביטוח צד ג' במקרי פציעה ותאונות. זכרו כי ייתכן ותידרשו להנפיק היתר שימוש חורג במידה וגן הילדים יוקם במבנה אשר לא יועד לכל מלכתחילה.

      פתיחת גן פרטי – מלווים אתכם בדרך לחלום

      נעים מאוד, אנו בחברת זהבה כהן – ייעוץ והכוונה רישוי גני ילדים מזמינים אתכם לאפשר לנו ללוות אתכם יד ביד, בדרך אל הגשמת חלומכם. אנו מתמחים במתן ייעוץ והכוונה עבור גני ילדים, משפחתונים וצהרונים פרטיים, החל מפתיחת העסק, קבלת רישיונות ועוד. אל תוותרו על החלום, בואו להגשים אותו בעזרתנו!

      איך לפתוח גן ילדים פרטי

      פתיחת גן פרטי תמיד היווה חלום שלכם? מעתה אתם לא חייבים להמשיך לחלום על הקמתה של מסגרת חינוכית תומכת ומכילה אשר דואגת לעתידו וחינוכו של הדור הבא שלנו. בעת פניה אל חברת זהבה כהן – ייעוץ והכוונה רישוי גני ילדים, אתם למעשה בוחרים בייעוץ, סיוע וליווי מקצועי בהליכים בירוקרטיים שונים אשר נדרשים לקבלת האישורים והרישיונות להקמתו ופעילותו של גן ילדים פרטי. 

      פתיחת גן פרטי בהתאמה מלאה לחוק

      פתיחת גן פרטי הינה תהליך מורכב אשר דורש את הסיוע המיומן את אנשי מקצוע מנוסים בתחום. מענה איכותי זה יהווה את הדרך היעילה ביותר לניהול והובלה של הליכים בירוקרטיים שונים. בכך למעשה תוכלו להבטיח את קבלת היתר לשימוש חורג, הרישוי וההכרה של משרד החינוך לפעילותו של הגן הפרטי שלכם וכל אישור אחר לו אתם זקוקים טרם פתיחתו של הגן. 

      על מנת להבטיח את העובדה כי אתם עתידים לקבל את כל האישורים הנחוצים והכלים החיוניים להקמתו של הגן ופעילותו הבטיחותית בכל עת, חשוב יהיה להיעזר בשירותיה של חברת זהבה כהן – ייעוץ והכוונה רישוי גני ילדים. אנו שמחים לעמוד לשירותכם ולסייע בניהול ההליכים השונים בדרך להגשמת החלום ופתיחתו של גן פרטי אשר יהווה את הסביבה התומכת והאוהבת לילדינו. 

      פתיחת גני ילדים בבתים פרטיים

      במידה ואתם שוקלים את פתיחת גן ילדים בבית פרטי, חשוב יהיה לזכור כי מלבד הרצון שלכם להעשיר את עולמם של הילדים ולתמוך בדור הבא שלנו מידי יום ביומו, מומלץ יהיה להיעזר בשירותיה של זהבה כהן- ייעוץ והכוונה רישוי גני ילדים. אנו נשמח לעמוד לשירותכם ונלווה אתכם במהלך המסע אל עבר הגשמת החלום ופתיחתו של גן ילדים. 

      פתיחת גן ילדים בבית פרטי לאחר קבלת היתר לשימוש חורג

      הדרישה הגוברת לגני ילדים נוספים מובילה להקמתם של מוסדות חינוכיים רבים בכל רחבי הארץ. במידה וגם אתם חולמים על פתיחת גן ילדים בבית פרטי זכרו כי יהיה עליכם להשלים מספר תהליכים אשר יאפשרו את השלמת משימה זו בהתאמה לחוק ובצורה הבטיחותית ביותר. 

      עליכם יהיה לוודא כי אתם זוכים בקבלת היתר לשימוש חורג מוקדם ככל הניתן. תהליך קבלת ההיתר עשוי להימשך זמן מה, כך שמומלץ יהיה להיעזר בשירותיה של זהבה כהן- ייעוץ והכוונה רישוי גני ילדים, כבר בעת מציאת מבנה אותו אתם מייעדים להפעלת המסגרת החינוכית שלכם. כך תוכלו להבטיח את קבלת הסיוע הנחוץ בהתמודדות עם נושאים בירוקרטיים מורכבים שונים וניהול התהליכים בצורה מקצועית והובלתם לקבלת רישוי הנחוץ לפתיחת גן ילדים בבית פרטי. 

      כדאי לקרוא

      איך לבצע פתיחת גן ילדים דרך משרד החינוך

      חוקי משרד החינוך חלים על כל מי שמעוניין בתהליך פתיחת גן ילדים משרד החינוך, ועליו לעמוד במספר דרישות, החל משעות העבודה, היחס בין הילדים למטפלות ועד לתוכנית הלימודים בגן. לכן,...
      קרא עוד >>

      מתעניינים בחוק הפיקוח על גני ילדים

      כל תקופה ותרבות הכירה בחשיבות החינוך כאחד המקצועות המבוקשים וההכרחיים ביותר. בשל כך, רבים מבעלי העסקים בישראל שרוצים להפעיל גן ילדים טועים לחשוב שניהול גן הוא "משחק ילדים". הגנים הפרטיים...
      קרא עוד >>

      כמה טיפים לפני שפותחים גן פרטי

      בגן מלמדים את הילדים את היסודות של צורות, צבעים, מרקמים ובסיס למיומנויות החיים החשובות. בחירת הסביבה החינוכית הטובה ביותר עבור ילדכם היא קריטית מכיוון שזהו שלב כה מכריע בחינוך שלהם....
      קרא עוד >>

      מחפשים גני ילדים בפיקוח משרד החינוך?

      כזכור, מליאת הכנסת אישרה באוקטובר 2018 את הצעת חוק של משרד החינוך פיקוח גני ילדים. החוק נכנס לתוקף בתחילת שנת הלימודים 2019. אישור זה הגיע בתגובה לחשיפה של מקרים רבים...
      קרא עוד >>

      גני ילדים

      הורים רבים בוחרים לשלוח את ילדם לגני ילדים פרטיים מסיבותיהם, כמו שעות הפעילות הנוחות, היחס בין הצוות לילד וגורמים נוספים. יש המתייחסים אל גני ילדים פרטיים כאל "חממה" השומרת על...
      קרא עוד >>

      מעונות יום

      ילדים הפוקדים מעונות יום נעים לרוב בין תינוקות לילדים מתחת לגיל שלוש. מעון יום הוא הסביבה או המיקום בו מטפלים בילד ומשגיחים עליו. בהתחשב בעובדה שמחקרים רבים הוכיחו שלחוויות המוקדמות...
      קרא עוד >>

      פיקוח גני ילדים פרטיים

      כאשר אתם פותחים גן ילדים פרטי, כי יש ביקוש עצום לגנים פרטיים באזור שלכם, אתם צריכים לקחת בחשבון כי הגן חייב לעמוד בדרישות פיקוח על גני ילדים פרטיים. גילאי 0...
      קרא עוד >>

      ייעוץ אדריכלי לגני ילדים

      העמידות, החיסכון בעלויות ואופטימיזציית החלל הפכו למטרות העיקריות עבור אדריכלים ומעצבים של סביבות ידידותיות לילדים, כמו גני ילדים, בתי ספר וגני שעשועים. ייתכן שהסיבה לכך היא עמידה בצורך לעמוד בסטנדרטים...
      קרא עוד >>

      שירות ייעוץ לגני ילדים

      למרות שקיימים גנים פרטיים רבים ברחבי הארץ, הענף מסובך ודורש השקעה כספית לא מבוטלת בנוסף לבירוקרטיה ולעמידה בתקנות. חושבים לפתוח גן ילדים? ייעוץ לגני ילדים הוא שלב שלא כדאי לוותר...
      קרא עוד >>

      איך לפתוח גן ילדים בבית באופן פרטי

      גן ילדים נפתח ומעוצב מתוך מחשבה על ילדים. כאשר מבקשים לפתוח אחד, לשפץ אחד או להחזיק אחד, יש כמה הנחיות עיצוב לכיתות גן שכדאי להיות מודעים אליהן. בעת פתיחת גן...
      קרא עוד >>

      סמל מסגרת מעון

      סמל מעון ישנם לא מעט סוגים שונים של מעונות פרטיים, כאשר חלק לא קטן מהם גם נמצאים תחת הכרה של המדינה כאשר הכרה זו כוללת קבלה של סמל מעון. גנים כאלו...
      קרא עוד >>

      מה הוא שימוש חורג לגן ילדים?

      לא כל מי שחולם להקים עסק, צריך להתמודד עם האתגרים המקצועיים שמלווים אתכם בתהליך ההקמה של עסק בתחום החינוך. הרי לבד מן העובדה שמדובר על עסק מקצועי לכל דבר ועניין...
      קרא עוד >>

      מלווים אתכם עד קבלת היתר לשימוש חורג

      ההקמה של גן ילדים חדש, היא אחת המשימות המורכבות ביותר שעומדות לפניכם, אם אתם מעוניינים לייצר סביבה בריאה ובטוחה לילדי הגן שלכם. על אחת כמה וכמה אם המטרה שלכם היא...
      קרא עוד >>

      הודעות

      למכירה גן ילדים באשדוד, הגן פעיל עם רישיונות ומצויד קומפלט. הזדמנות נדירה למביני עניין לפרטים: זהבה 053-6302011
      קרא עוד >>

      כנס צהרונים – בהשתתפות משרד הכלכלה

      כנס צהרונים  באשדוד – אוגוסט 2013   בתאריך ה- 11.8.13 התקיים באולם מועצת העיר אשדוד, כנס מנהלי צהרונים שמטרתו הבהרת נוהל ההכרה לצהרונים של משרד הכלכלה לנציגי הארגונים המפעילים את הצהרונים. צהרונים...
      קרא עוד >>

      שימוש חורג

      היתר לשימוש חורג לגן ילדים שימוש חורג הינו שימוש בקרקע או במבנה, הנוגד את השימוש שנקבע לאותו קרקע או מבנה בתב"ע התקפה ו/או בהיתר הבניה שנופק למבנה. חוק התכנון והבניה, תשכ"ה-1965 ( להלן:...
      קרא עוד >>

      תקן גן ילדים משרד החינוך

      פתיחת גן ילדים משרד החינוך פתיחת גן ילדים משרד החינוך היא תמיד מהלך מרגש. זהו הרגע בו אתם מרכזים את כל האנרגיה והמשאבים שלכם על מנת לרדוף אחרי החלום שלכם. אין...
      קרא עוד >>

      משרד החינוך גני ילדים

      בישראל, ישנם שני סוגים של גני ילדים: גני עירייה הנפתחים ומנוהלים על ידיה. וגנים פרטיים המנוהלים בידיי אנשים פרטיים שבחרו לעסוק במקצוע בגישה חינוכית מיוחדת. על פי משרד החינוך גני...
      קרא עוד >>

      רישוי והכרה

      רישוי והכרה משרד החינוך בשנים האחרונות ניתן למצוא יותר ויותר מסגרות טיפוליות לגיל הרך הממוקמות בסביבות מגורים ומנוהלות על ידי גורמים פרטיים. כמו כל בית עסק, הגנים, צהרונים ומשפחתונים הללו צריכים...
      קרא עוד >>

      הודעה חשובה לבעלי הגנים

      בהמשך לנהלי רישוי שפורסמו לשנה"ל תשע"ח, חלה חובת רישוי והכרה לגילאי 2.8-5 שנים, לגנים הפרטיים. חל איסור על הפעלת מוסד חינוכי ללא רישוי והכרה, מטעם משרד החינוך לגילאים המצויינים לעיל. לייעוץ והכוונה...
      קרא עוד >>

      כנס משרד בריאות

      ביום ראשון 05/01/2014 ד' בשבט אי"ה בין השעות 9:30-12:00 יתקיים כנס בתחום הבריאות ובטיחות, תשלומים משרד החינוך. ברחוב הגדוד העברי 10, קומה 5 אולם מועצת העיר אשדוד. הכנס יעסוק בנושא בריאות...
      קרא עוד >>

      כנס שנתי 2018

      ב03/07/2018 ערכנו כנס מקצועי ללקוחותינו בתחומים מגוונים - משרד החינוך , חוק הצהרונים וחוק הפיקוח לגיל הרך. דנו בכובד ראש בהחלטות הרבות שהגנים אמורים להחליט בתקופה הקרובה. ערכנו סיעור מוחות מול המומחים...
      קרא עוד >>
      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support