השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

    רישוי והכרה

    רישוי והכרה משרד החינוך

    בשנים האחרונות ניתן למצוא יותר ויותר מסגרות טיפוליות לגיל הרך הממוקמות בסביבות מגורים ומנוהלות על ידי גורמים פרטיים. כמו כל בית עסק, הגנים, צהרונים ומשפחתונים הללו צריכים לפעול תחת הוכחת רישוי והכרה משרד החינוך. בכדי לקבל את ההכרה הדרושה ולהתחיל לעבוד בפיתוח וחינוך הדור הבא שלנו. תהליך הרישוי וההכרה אמנם יכול להיות מורכב מעט, אך בדיוק בשלב זה תוכלו להיעזר בשירותינו. אנו בזהבה כהן- ייעוץ והכוונה רישוי גני ילדים, נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה ולכוון אתכם בדרך החדשה והמאתגרת הזו.

    מתי יש צורך בקבלת רישוי והכרה משרד החינוך

    ישנם מספר מצבים בהם אתם עלולים להזדקק לקבלת רישוי והכרה משרד החינוך, זאת על מנת לוודא כי העסק שלכם פועל במסגרת החוק. המקרים כוללים בין היתר:

    • הקמת גן ילדים חדש ומחזיקי ילדים מעל גיל 2.8 שנים.
    • גן ילדים העובר בעלות.
    • גן שכמות הילדים מעל גיל 2.8 שנים עולה מעל 10 ילדים.
    • בעת העברת גן הילדים ממבנה אחד, למבנה שונה מזה שעבורו התקבל הרישיון.
    • במידה ואנו מבקשים לפיתוח כיתת גן חדשה. יש לציין כי יש להגיש בקשה נפרדת עבור כל כיתת גן, כאשר כל כיתה תקבל סמל משלה ולא ניתן להצמיד לשתי כיתות את אותו סמל.
    • במידה ומדובר בתאגיד המבקש להפעיל גן העל ידי גננת פרטית ברישיון מטעם משרד החינוך יידרש להגיש בקשה בנושא.

    רישוי והכרה משרד החינוך

    הליווי שלנו בדרך לרישוי והכרה של משרד החינוך

    • ליווי של מאות גנים בעלי רישיון משרד החינוך בצורה המקצועית ביותר.
    • ניסיון שאנו צברנו מאז יציאת חוק טרכטנברג (ספטמבר 2012) ועד היום

    אנחנו בזהבה כהן – ייעוץ והכוונה רישוי גני ילדים מלווים אתכם החל מהשלבים הראשונים של חזון ההקמה של הגן ועד להקמתו המלאה של גן מתפקד ומצליח. נשמח לעזור לכם למצוא את הדרך הטובה ביותר להשגת סבסודים ורישיונות לגני ילדים.

    בשנים האחרונות נבנים עוד ועוד מוסדות חינוך פרטיים המנסים להעניק חינוך פורמלי ובלתי פורמלי בצורה הרבה מדויקת עבור חתכי אוכלוסייה שונים, בין אוכלוסיות אלו נמצאים לא רק השכבות המסורתיות או הדתיות אלא משפחות הדורשות סוג אחר של חינוך ולרבות יחס אישי יותר ותכנים הרבה יותר רלוונטיים לעשורים הנוכחיים. על כן לא מעט גנים ומוסדות חינוך פרטיים נדרשים לעבור הליך של רישוי והכרה אשר לא פעם דורשים מנעד רחב של תחומים, הנבדקים על ידי משרד החינוך וכוללים לא רק את החלקים הבטיחותיים במערך הגנים אלא גם את האיתנות הפיננסית. על כן בהליכים שכאלו מומלץ לפנות אל זהבה כהן – ייעוץ והכוונה רישוי גני ילדים, המלווים עשרות גנים בפתיחה ותכנון מדויק שלהם.

    רישוי והכרה-מה זה כולל?

    כמו שציינו מעל הליך של רישוי והכרה עלול לדרוש מנעד רחב של הכנות עבור כל בעל מוסד חינוכי, כאשר החלק הפדגוגי הינו אחד מהחלקים העיקריים בבדיקה והוא עולל כמובן את השכלת עובדי ההוראה ועמידתם בתנאים השונים, אשר מעודכנים לעיתים אחת לשנה. כמובן שגם הציוד, המשחקים ושאר הציוד שאמור לשמש לטובת פעילויות חינוכיות או לרווחת הילדים בגן נבדק גם כן. לצד בדיקות אלו מתקיימות גם בדיקות על מנת להבטיח סטנדרטיים בטיחותיים גבוהים התואמים לגני ולבתי ספר, שכן ליקויים במבנים שכאלו עלולים לדחות את מועד הפתיחה.

    עמידה בתנאים נוספים

    כל שכן הליך של רישוי והכרה מטעם משרד החינוך דורש עוד מספר פרמטרים נוספים לבדיקה, כאשר גם יכולת התברואה של המבנה, בין אם בחשיפה אל אזורים תעשייתיים ובין אם מדובר במערכות ביוב ישנות עלולים להוות מכשול רציני בפתיחת גן הילדים. לכן בעבור פתיחה יעילה וללא כל עיכובים נוספים מומלץ ללמוד ולהכיר את התנאים השונים, שכן את מרבית התנאים ניתן לשנות ולהתאים חודשים ארוכים לפני פתיחת השנה. עם זאת על מנת לקבל עזרה ולקבל אישורים אלו בצורה מהירה וללא תקלות, מומלץ לפנות אל זהבה כהן – ייעוץ והכוונה רישוי גני ילדים, אשר יעזרו בפתיחה מחודשת ומהירה תחת כל התנאים הרלוונטיים.

    :תנו לנו לעזור לכם לפתרון מהיר ויעיל השאירו פרטים


      נוהל רישוי והכרה משרד החינוך

      רישוי והכרה משרד החינוך הינו הכרחי לשם קבלת האישור הנחוץ לשם תחילת פעילותכם בפיתוח וחינוך הדור הבא. כפי שאתם בוודאי כבר יודעים, קבלת ההכרה והאישורים הנחוצים ממשרד החינוך עשויה להיות משימה מורכבת אשר תוכל להתנהל בצורה טובה הרבה יותר בשעה שאתם בוחרים להיעזר בסיוע של אנשי המקצוע המתמחים בתחום זה. בעת פניה אל זהבה כהן- ייעוץ והכוונה רישוי גני ילדים, ניתן יהיה ליהנות מן המענה המקצועי וההכוונה לפתיחתו של גן ילדים אשר ידאג לחינוך וטיפול בדור הבא שלנו. 

      קבלת רישוי והכרה משרד החינוך – נקודות שכדאי להכיר

      רישוי והכרה משרד החינוך הם קריטיים לקבלת אישור תקצוב למוסדות חינוכיים ופתיחתם בהתאם לחוק. להלן מספר נקודות בנושא שחשוב יהיה להכיר בשעה שאתם מתחילים בדרך אל עבר פתיחתו של גן ילדים. 

      • על פי החוק, פתיחתו של בית ספר או גן ילדים חדש מותנית בקבלת רישיון והכרה מאגף רישוי והכרה. 
      • אותה הכרה אומרת למעשה כי המוסד שלכם אכן עומד בדרישות חוק לימוד חובה, חוק חינוך ממלכתי ותקנות החינוך הממלכתי. 
      • מומלץ יהיה להיעזר בשירותיה של חברה מיומנת אשר תסייע בטיפול בכל נושא בהקמתו של הגן – זאת כחל מהגדרת חזון ההקמה של הגן ועד להקמתו בפועל בצורה מתפקדת ומצליחה. 

      רישוי וסמל מעון למעונות יום

      אם בעבר ההקמה של מעונות יום פרטיים הייתה התהליך שעבר מתחת לרדאר, וכמעט ולא נדרשתם להציג אישורים מיוחדים כדי להקים גן ילדים, היום התמונה שונה יחסית בעקבות תהליכים בירוקרטיים שמשפיעים על כל שלבי ההקמה של מעונות וגני ילדים. הדרישה הבסיסית של המערכת היא יצירת רישוי וסמל מעון למעונות יום, כאשר לכל רשות מקומית יש דרישות קצת אחרות בנוגע לתהליך ההנפקה של רישוי וסמל מעון למעונות יום. ומשום כך, אתם מעוניינים להשקיע זמן ומחשבה והכרות עם הדרישות של הרשויות המקומיות הרלוונטיות לכם, ותכנון של תהליך הגשת הבקשה הרלוונטית. זהבה כהן ייעוץ והכוונה רישוי גני ילדים, תשמח לסייע לכם לייצר רישוי וסמל מעון למעונות יום על בסיס ידע מקצועי וניסיון רב שנים שנצבר בתחום.

      מה כולל רישוי וסמל מעון למעונות יום?

      רישוי וסמל מעון למעונות יום, הוא בעצם החותמת הבירוקרטית הרשמית שאותה אתם צריכים לקבל כדי להוכיח שיש לכם אישור לפעול בתור מעון יום לילדים. בשילוב שבין דרישות הרשויות המקומיות לבין הדרישות של משרד החינוך, רישוי וסמל מעון יום למעונות יום הוא תהליך מורכב יחסית. צריך לקבל אישורים הנדסיים ליציבות המבנה שלכם, כמו גם אישורים ממשרד החינוך להפעלת המעון. מה שאומר שאתם חייבים לעבוד בצורה מסודרת, אל מול הבירוקרטיה הישראלית אשר דורשת מכם לא מעט דרישות לפני תחילת ההפעלה של מעון היום.

      חשוב לזכור – שיש מי שמבין בתחום יותר מכם

      יש כל כך הרבה מידע בנוגע ליצירת רישוי וסמל מעון למעונות יום ברחבי האינטרנט, אבל אף אחד באתרי האינטרנט לא יכול לתת לכם ייעוץ פרטני ואישי שיאפשר לכם להתמודד עם שאלות שעולות לאורך הדרך. ומשום כך, אתם צריכים לזכור תמיד שיש מי שיכול להציע לכם לקבל לא רק ידע אלא גם פתרונות בפועל שיאפשרו לכם לבנות בקשות שרלוונטיות לידע ולניסיון שלכם, כמו גם לסוג גן הילדים שאתם מעוניינים להקים. כאן, נכנסת לתמונה זהבה כהן ייעוץ והכוונה רישוי גני ילדים, אשר עושה את מירב המאמצים על מנת לאפשר לכם להיכנס לשנת הלימודים הבאה כאשר יש לכם גן ילדים פעיל שעומד בכל דרישות החוק.

      רישוי והכרה מוסדות חינוך

      אחד האתגרים המשמעותיים ביותר של מערכת החינוך, זה משרד החינוך בשנים האחרונות הוא אתגר החינוך לגיל הרך. אחרי ביקורת רבה, המשרד הגיע למסקנה כי יש צורך לייצר מערכת רישוי ופיקוח גם על המוסדות לגיל הרך ולכן מבחינת רישוי והכרה, משרד החינוך משקיע המון משאבים ביצירת תהליך יסודי ומעמיק אך גם נגיש וקל יחסית. עד היום, האתגר מבחינתם של אנשי חינוך שמעוניינים להקים גן או מוסד חינוכי חדש, הוא אתגר בירוקרטי, ועל כן יש אפשרות לקבל עזרה וליווי של אנשי מקצוע שזה הוא תחום ההתמחות שלהם. זהבה כהן יעוץ והכוונה רישוי לגני ילדים, מציעה ליווי צמוד כדי להתמודד עם כל השאלות שעולות לאורך הדרך ולקבל רישוי והכרה משרד החינוך לפני היום הראשון של שנת הלימודים הקרובה.

      רישוי והכרה משרד החינוך – הדרך להקמת גנים ומוסדות חדשים

      נכון להיום, לא ניתן להקים אף מוסד חינוכי חדש, כולל גני ילדים או מעונות לילדים בגיל הרך מבלי לעבור תהליך רישוי והכרה משרד החינוך. גם אם אתם מצפים להקים גן פרטי ויש לכם את כל ההכשרות המקצועיות הנדרשות על פי המוסכמות בעולם החינוך, זה לא אומר שאפשר לקום בבוקר ולפתוח את הגן. צריך לקבל אישורים הנדסיים ובטיחותיים על סביבת הגן עצמו, כדי להבטיח שגם הילדים מתנהל בצורה בטוחה. כמו כן צריך לקבל את אישור משרד החינוך מבחינה רגולטורית ואת אישור הרשות המקומית לשימוש במבנה בצורה שחורגת מהשימוש המקובל בחוק. ולכן אתם חייבים להשקיע מאמצים בתכנון תהליך האישור וההכרה שלכם לפני פתיחת שנת הלימודים הקרובה.

      אי אפשר לזלזל בחשיבות הפיקוח על מערכות החינוך לגיל הרך

      הורים שמעוניינים לרשום את עצמם ואת הילדים שלהם לגן הילדים שלכם, לא יהיו מוכנים לעשות זאת אלא אם תספקו להם את ההוכחות שגן הילדים שלכם קיבל את האישור של משרד החינוך. גם אם מדובר באתגר בירוקרטי לא פשוט בכלל וגם אם זה אומר אתם תצטרכו לקחת יותר זמן ולתכנן את העלויות הכרוכות בתהליך, חשוב שתבנו לעצמכם שם ומוניטין מקצועי כבר מהיום הראשון לפעילות של גני ילדים בעזרת זהבה כהן ייעוץ והכוונה רישוי גני ילדים.

      כדאי לקרוא

      תקן גן ילדים מטעם משרד החינוך

      כיצד תצליחו לוודא כי הגן שבחרתם עבור ילדכם עומד בכל תנאי הבטיחות הדרושים? כיצד ניתן לבדוק את הגן בזמן אמת? בבחירת גן ילדים לקטנטנים שלכם, ישנן מספר שאלות ושיקולים קריטיים...
      קרא עוד >>

      איך מקבלים היתר לשימוש חורג לגן ילדים

      ברשויות מקומיות רבות נרשמה עלייה בביקוש לגני ילדים פרטיים בשנים האחרונות. הסיבה לכך היא שהשלטון המקומי אינו מסוגל לספק מספיק גני ילדים עירוניים כדי לספק את הביקוש הגובר, בעיקר בגלל...
      קרא עוד >>

      איך לבצע פתיחת גן ילדים דרך משרד החינוך

      חוקי משרד החינוך חלים על כל מי שמעוניין בתהליך פתיחת גן ילדים משרד החינוך, ועליו לעמוד במספר דרישות, החל משעות העבודה, היחס בין הילדים למטפלות ועד לתוכנית הלימודים בגן. לכן,...
      קרא עוד >>

      מתעניינים בחוק הפיקוח על גני ילדים

      כל תקופה ותרבות הכירה בחשיבות החינוך כאחד המקצועות המבוקשים וההכרחיים ביותר. בשל כך, רבים מבעלי העסקים בישראל שרוצים להפעיל גן ילדים טועים לחשוב שניהול גן הוא "משחק ילדים". הגנים הפרטיים...
      קרא עוד >>

      כמה טיפים לפני שפותחים גן פרטי

      בגן מלמדים את הילדים את היסודות של צורות, צבעים, מרקמים ובסיס למיומנויות החיים החשובות. בחירת הסביבה החינוכית הטובה ביותר עבור ילדכם היא קריטית מכיוון שזהו שלב כה מכריע בחינוך שלהם....
      קרא עוד >>

      מחפשים גני ילדים בפיקוח משרד החינוך?

      כזכור, מליאת הכנסת אישרה באוקטובר 2018 את הצעת חוק של משרד החינוך פיקוח גני ילדים. החוק נכנס לתוקף בתחילת שנת הלימודים 2019. אישור זה הגיע בתגובה לחשיפה של מקרים רבים...
      קרא עוד >>

      גני ילדים

      הורים רבים בוחרים לשלוח את ילדם לגני ילדים פרטיים מסיבותיהם, כמו שעות הפעילות הנוחות, היחס בין הצוות לילד וגורמים נוספים. יש המתייחסים אל גני ילדים פרטיים כאל "חממה" השומרת על...
      קרא עוד >>

      מעונות יום

      ילדים הפוקדים מעונות יום נעים לרוב בין תינוקות לילדים מתחת לגיל שלוש. מעון יום הוא הסביבה או המיקום בו מטפלים בילד ומשגיחים עליו. בהתחשב בעובדה שמחקרים רבים הוכיחו שלחוויות המוקדמות...
      קרא עוד >>

      פיקוח גני ילדים פרטיים

      כאשר אתם פותחים גן ילדים פרטי, כי יש ביקוש עצום לגנים פרטיים באזור שלכם, אתם צריכים לקחת בחשבון כי הגן חייב לעמוד בדרישות פיקוח על גני ילדים פרטיים. גילאי 0...
      קרא עוד >>

      ייעוץ אדריכלי לגני ילדים

      העמידות, החיסכון בעלויות ואופטימיזציית החלל הפכו למטרות העיקריות עבור אדריכלים ומעצבים של סביבות ידידותיות לילדים, כמו גני ילדים, בתי ספר וגני שעשועים. ייתכן שהסיבה לכך היא עמידה בצורך לעמוד בסטנדרטים...
      קרא עוד >>

      שירות ייעוץ לגני ילדים

      למרות שקיימים גנים פרטיים רבים ברחבי הארץ, הענף מסובך ודורש השקעה כספית לא מבוטלת בנוסף לבירוקרטיה ולעמידה בתקנות. חושבים לפתוח גן ילדים? ייעוץ לגני ילדים הוא שלב שלא כדאי לוותר...
      קרא עוד >>

      איך לפתוח גן ילדים בבית באופן פרטי

      גן ילדים נפתח ומעוצב מתוך מחשבה על ילדים. כאשר מבקשים לפתוח אחד, לשפץ אחד או להחזיק אחד, יש כמה הנחיות עיצוב לכיתות גן שכדאי להיות מודעים אליהן. בעת פתיחת גן...
      קרא עוד >>

      סמל מסגרת מעון

      סמל מעון ישנם לא מעט סוגים שונים של מעונות פרטיים, כאשר חלק לא קטן מהם גם נמצאים תחת הכרה של המדינה כאשר הכרה זו כוללת קבלה של סמל מעון. גנים כאלו...
      קרא עוד >>

      מה הוא שימוש חורג לגן ילדים?

      לא כל מי שחולם להקים עסק, צריך להתמודד עם האתגרים המקצועיים שמלווים אתכם בתהליך ההקמה של עסק בתחום החינוך. הרי לבד מן העובדה שמדובר על עסק מקצועי לכל דבר ועניין...
      קרא עוד >>

      מלווים אתכם עד קבלת היתר לשימוש חורג

      ההקמה של גן ילדים חדש, היא אחת המשימות המורכבות ביותר שעומדות לפניכם, אם אתם מעוניינים לייצר סביבה בריאה ובטוחה לילדי הגן שלכם. על אחת כמה וכמה אם המטרה שלכם היא...
      קרא עוד >>

      הודעות

      למכירה גן ילדים באשדוד, הגן פעיל עם רישיונות ומצויד קומפלט. הזדמנות נדירה למביני עניין לפרטים: זהבה 053-6302011
      קרא עוד >>

      כנס צהרונים – בהשתתפות משרד הכלכלה

      כנס צהרונים  באשדוד – אוגוסט 2013   בתאריך ה- 11.8.13 התקיים באולם מועצת העיר אשדוד, כנס מנהלי צהרונים שמטרתו הבהרת נוהל ההכרה לצהרונים של משרד הכלכלה לנציגי הארגונים המפעילים את הצהרונים. צהרונים...
      קרא עוד >>

      שימוש חורג

      היתר לשימוש חורג לגן ילדים שימוש חורג הינו שימוש בקרקע או במבנה, הנוגד את השימוש שנקבע לאותו קרקע או מבנה בתב"ע התקפה ו/או בהיתר הבניה שנופק למבנה. חוק התכנון והבניה, תשכ"ה-1965 ( להלן:...
      קרא עוד >>

      תקן גן ילדים משרד החינוך

      פתיחת גן ילדים משרד החינוך פתיחת גן ילדים משרד החינוך היא תמיד מהלך מרגש. זהו הרגע בו אתם מרכזים את כל האנרגיה והמשאבים שלכם על מנת לרדוף אחרי החלום שלכם. אין...
      קרא עוד >>

      פתיחת גן פרטי

      פתיחת גן ילדים בבית פרטי כרוכה בגורמים רבים. ידע וניסיון, אהבה אין סופית לילדים וכמובן הנפקת כל האישורים וההיתרים הדרושים על פי חוק בישראל. על מנת לצלוח את המשימה הזו,...
      קרא עוד >>

      משרד החינוך גני ילדים

      בישראל, ישנם שני סוגים של גני ילדים: גני עירייה הנפתחים ומנוהלים על ידיה. וגנים פרטיים המנוהלים בידיי אנשים פרטיים שבחרו לעסוק במקצוע בגישה חינוכית מיוחדת. על פי משרד החינוך גני...
      קרא עוד >>

      הודעה חשובה לבעלי הגנים

      בהמשך לנהלי רישוי שפורסמו לשנה"ל תשע"ח, חלה חובת רישוי והכרה לגילאי 2.8-5 שנים, לגנים הפרטיים. חל איסור על הפעלת מוסד חינוכי ללא רישוי והכרה, מטעם משרד החינוך לגילאים המצויינים לעיל. לייעוץ והכוונה...
      קרא עוד >>

      כנס משרד בריאות

      ביום ראשון 05/01/2014 ד' בשבט אי"ה בין השעות 9:30-12:00 יתקיים כנס בתחום הבריאות ובטיחות, תשלומים משרד החינוך. ברחוב הגדוד העברי 10, קומה 5 אולם מועצת העיר אשדוד. הכנס יעסוק בנושא בריאות...
      קרא עוד >>

      כנס שנתי 2018

      ב03/07/2018 ערכנו כנס מקצועי ללקוחותינו בתחומים מגוונים - משרד החינוך , חוק הצהרונים וחוק הפיקוח לגיל הרך. דנו בכובד ראש בהחלטות הרבות שהגנים אמורים להחליט בתקופה הקרובה. ערכנו סיעור מוחות מול המומחים...
      קרא עוד >>
      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support